Terugblik IBO 2016

16 november 2016

Op 10 november hebben de deelnemers van de International Business Orientation (IBO) hun eindresultaten gepresenteerd aan hun opdrachtgevers, coaches, mededeelnemers en andere geïnteresseerden.

Hiermee is een einde gekomen aan de IBO 2016 die in juni werd afgetrapt met een kick-off in B.Amsterdam. De groep ‘Social Media Strategy’, bestaande uit Frank Aborah, Amber Goos, Ilonka Nijhuis, Lisanne Swennenhuis en Mike Zuurbier werd tijdens de eindsessie uitgeroepen tot winnaar van de IBO 2016. In het begin van het nieuwe jaar zullen zij hun eindproduct presenteren aan de EC.

De afgelopen maanden hebben vier projectgroepen zich gebogen over vier verschillende opdrachten, variërend van logistieke vraagstukken op het gebied international parcels en Pharma & Care België tot opdrachten op het gebied van een internationale Spring HR-strategie social media strategie. Elk van de projectgroepen werd de afgelopen periode ondersteund door een coach van A.T. Kearney.

De traditionele business trip ging dit jaar naar Italië. In Milaan werden onder Spring en Nexive bezocht, als ook pakkettenbezorger SDA. In Bologna bezocht de delegatie van YoungPostNL een pakkettenhub van Nexive. Daarnaast was er uiteraard ook tijd voor ontspanning, met het eindfeest op vrijdagavond als climax.

Wij danken de deelnemers en de organisatie voor hun enthousiaste inzet de afgelopen maanden!

Terug naar het nieuws overzicht