Broodje met Chris Leferink

14 mei 2019

Alles wat wij doen, doen we voor iemand: onze klanten. Maar wat is er nou allemaal voor een tevreden klant nodig? Ruim 6000 medewerkers zijn hier dagelijks mee bezig. Van klantcontact tot het maken van Customer Journeys. Chris Leferink, als directeur Customer Care & Cendris, zorgt er met zijn afdeling voor dat onze klanten goed verzorgd worden.

Wil jij weten hoe Chris dit allemaal doet? Kom dan naar deze lunch met hem en vraag het hem zelf! Tijdens de lunch is er ruimte voor al je vragen, en zullen jullie nadenken over een case over Chris zijn afdeling.

Wanneer: 14 mei 12:00-13:30

Er zijn een beperkt aantal plekken dus geef je snel op!

 

Terug naar het evenementen overzicht

Inschrijven

  • AA, Den Haag
  • Niet geschikt voor introduc√©
  • 14 mei 2019 12:00
  • Gratis

Log in om je in te schrijven voor dit evenement.

Inloggen