AYMM 2018

28 februari 2018

Op 15 en 16 februari vond dit jaar de Annual Young Management meeting plaats, bij Fort aan de Klop, een gezellige locatie in Utrecht. Geïnspireerd op de Senior Management Meeting, stonden de dagen in het teken van de customer journey en de versnelde transformatie.

Na een introductie van Liesbeth Kaashoek, Kees Klink en onze facilitator van Totem gingen de 35 enthousiaste deelnemers de eerste dag aan de slag met de customer journey van Blokker, Familiebox, Voldeca, Ao en StapEx. Per klant waren er ook daadwerkelijk een aantal medewerkers aanwezig die met ons de samenwerking wilden opzoeken om de reis uit te werken.

Deze intensieve dag hebben we afgesloten onder het genot van een bockbiertje en een glühwein voor de liefhebber en stond er ook een goed verzorgde winter barbecue op de planning. Onverminderd fanatiek sloten we de dag af met een pub quiz, waar we stonden te kijken van de wel erg specifieke kennis van een aantal deelnemers.

De tweede dag stond in het teken van de versnelde transformatie, waar we een introductie kregen in verandermanagement. Na dat Linda van Zomeren ons mee nam in de toekomst van de projecten van Edison, nam Anton van Beek van het bedrijf Transfiguro ons op een erg creatieve manier mee in de theorie van verandermanagement. Onderwerpen die aan bod kwamen waren onder andere de verschillende manieren hoe mensen hiermee omgaan en de dingen die je niet en vooral wel moet doen om een verandering te laten slagen. Rondom dit thema hebben we ook een aantal leuke opdrachten uitgevoerd met elkaar.

Na twee intensieve dagen hebben we de AYMM afgesloten met een gezellige borrel met iedereen.

Als organisatie kijken we terug op een zeer geslaagde en gezellige AYMM, waarbij we veel hebben kunnen leren van de klanten, gastsprekers en van elkaar!

Terug naar het nieuws overzicht